Snel naar content

Het verhaal van

Corien van der Bijl

Ik doe mijn best om klanten met behulp van LIAS Enterprise steeds beter hun werk te laten doen. Dat begint met het stellen van heel veel vragen.

Corien van der Bijl – Delivery manager LIAS

Naast mijn werk train ik veel om mijn persoonlijke record op de 800 meter hardlopen te verbeteren. Ik probeer steeds beter te worden, om maar niet stil te staan. Letterlijk én figuurlijk. En dat is precies wat ik ook doe als consultant bij Inergy.

Ik doe mijn best om klanten met behulp van LIAS Enterprise steeds beter hun werk te laten doen. Dat begint met het stellen van heel veel vragen. Hoe werken ze nu? Hoe hebben ze de huidige P&C-cyclus ingericht? En waarom werken ze op die manier? Pas als ik precies weet hoe alles werkt bij een klant, kan ik goed advies geven over de optimale inzet van LIAS Enterprise. Met LIAS is namelijk veel mogelijk, maar het is belangrijk om te achterhalen waar een specifieke klant behoefte aan heeft.

Een band met klanten opbouwen, vind ik belangrijk. Ik ben graag oprecht geïnteresseerd en eerlijk. Ik voel me ook persoonlijk betrokken, zelfs zo sterk dat het soms lijkt alsof ik bij de klant werk in plaats van bij Inergy. Dat gaat echt vanzelf. En dat vind ik fijn, want ik voel me verantwoordelijk voor het slagen van een LIAS-implementatie of -uitbreiding.

Bij Inergy leer ik iedere dag weer nieuwe dingen, omdat ik veel verschillende klanten en bekwame collega’s spreek. Door de open cultuur die er heerst, kan iedereen zichzelf zijn. Ook als het gaat om feedback geven en krijgen. Dat vind ik een fijne manier van werken. En ook heel nuttig, want alleen op die manier kan ik als consultant steeds beter worden.

“Klanten moeten het leuk vinden om met LIAS te werken. Als ik dat bereik, dan ben ik pas tevreden.”

Corien van der Bijl – Delivery manager LIAS