Retail = Detail

Talking Dinner op 3 april

Met veel plezier nodigen we u uit voor het talking dinner “Retail = Detail”

We improve performance! Dat ervaart u deze avond des te meer aan de hand van concrete voorbeelden.

Op woensdag 3 april 2019 nodigt Inergy u van harte uit voor een Talking Dinner op een spectaculaire locatie in Amsterdam!

Tijdens het Talking Dinner combineren we kennisdeling, discussie en aangenaam vertoeven in goed gezelschap, op een exclusieve locatie. U doet waardevolle inspiratie op over de aanpak en toepassing van Data, AI en Analytics en geniet u ondertussen van een exclusief diner.

Schrijf nu in

Het programma

15.30 Ontvangst 
16.00 Welkom en opening
16.30 Stephanie Visser (Microsoft) “Data en AI”
17.00 Annemieke Rijke
17.30 Verrassing
18.00 Pauze
18.30 Discussie en Diner
20.30 Wrap-up
   
   

De locatie

De A’DAM Toren is een bijna honderd meter hoge toren aan de IJ-oever te Amsterdam-Noord. De toren is in 1966 ontworpen door de Nederlandse architect Arthur Staal in opdracht van Koninklijke Shell. Het gebouw was bij veel Amsterdammers dan ook beter bekend als “Shell-toren”. In 2016 is de toren na een renovatie van twee jaar hernoemd tot A’DAM Toren. Wij zullen resideren in de Pressroom op de 17e verdieping met spectaculair uitzicht.

Overhoeksplein 1, 1031 KS Amsterdam

De  Talking  Dinners  van  Inergy  zijn  bedoeld  om  beslissers  bij  te  praten  over  actuele, zakelijke  thema’s.  Deze  sessies  combineren  het  nuttige  met  het  aangename  en  bieden inspiratie, informatie en nieuwe contacten onder het genot van een aangenaam diner op een exclusieve locatie.

Keynotes

Keynote “Data en AI #hoedan?”

door Stephanie Visser, Technology Strategist Data & AI bij Microsoft

Machine Learning, AI, Data Science, Deep Learning. We horen het overal. Maar waar komt het vandaan? Wat is het eigenlijk? En belangrijker, wat kan je er nou mee? En moet je direct een blik Data Scientists open trekken om je eerste stappen in AI te zetten?

Stephanie omschrijft zichzelf als “een door klanten geobsedeerde techie” met een unieke achtergrond in hospitality en IT. Haar passie ligt bij innovatie met behulp van data, met als uiteindelijk doel het leven van gewone mensen verbeteren. Binnen Microsoft staat ze bekend om haar ontwikkeling in data + AI-partners en hun oplossingen. En om haar passie voor het spreken over en het creëren van inhoud rond ethiek bij kunstmatige intelligentie.

 

 

Keynote “Waarde uit data halen”

door Annemieke Rijke

Annemieke Rijke is geboren en getogen in retail. Vrijwel haar hele familie heeft een verleden bij Albert Heijn. Na haar studie aan de Erasmus Universiteit belandde ook zij bij de Zaanse grootgrutter. Daarna bekleedde ze verschillende management- en directiefuncties bij retailers als V&D, AS Watson en DA, voordat ze in 2012 bij Google belandde. “Een eye-opener”, noemt ze haar verblijf van anderhalf jaar als hoofd van de sectie retail bij het internetbedrijf. “Alles wat Google doet, is gebaseerd op data. Ze meten alles. En als ze iets niet kunnen meten, maken ze het meetbaar”, vertelt Rijke, die nu de kost verdient als interim manager in de retailsector. Het toepassen van analytics vraagt om een andere mindset, waarin geen sprake kan zijn van maanden vergende business cases en risicomijdend gedrag. Voor het daadwerkelijk materialiseren van het succes is meer nodig.

Wilt u zich (kosteloos) aanmelden voor dit event?

Schrijf u hieronder in






Hoe hebt u van ons event gehoord?