Weet wat uw klanten doen en laat ze keer op keer terugkomen

Klanten komen wekelijks, soms dagelijks terug. Maar hoe goed kent u ze eigenlijk? Door inzicht te krijgen in klantgedrag kunt u uw strategie gericht aanpassen en daarmee klantloyaliteit vergroten. Met onze oplossing maakt u pas écht kennis met uw klant.

Lees meer

Onze klanten:

Wij werken o.a. met:

Wat onze oplossing voor klantloyaliteit u oplevert

  • Inzicht in klantgedrag
  • Beter strategie bepalen
  • Groei van omzet

Wat u van ons kunt verwachten

01. Inzicht in klantgedrag

Onze oplossing analyseert aankopen (kassabonnen), maar ook het pinpasgebruik van klanten. Daarmee achterhaalt u hoe vaak klanten bij u een aankoop doen, wat die klanten besteden en wanneer klanten voor het laatst een aankoop bij u deden. Met die informatie kunt u klanten een loyaliteitsscore toekennen, om vervolgens eenvoudig de volgende stap te maken: strategie bepalen.

02. Beter strategie bepalen

U weet het aantal klanten dat loyaal is aan uw filiaal. U weet ook hoeveel klanten minder loyaal zijn. Dat betekent dat u gerichter kunt sturen op het vergaren van meer loyale klanten, bijvoorbeeld door meer promotieacties of door een loyaliteitsprogramma te starten. Door klantdata te koppelen aan sociografische gegevens uit de regio, bent u in staat om ingrijpendere aanpassingen te doen afgestemd op de doelgroep van het filiaal. Bijvoorbeeld door meer producten aan te bieden die passen in een gezonde levensstijl.

03. Groei van omzet

Doordat u dankzij de oplossing zicht heeft op het gedrag van uw klanten kunt u gerichter handelen om het aantal loyale klanten te vergroten en de klanttevredenheid op te schroeven. En iedere retailer weet: meer loyale en tevreden klanten betekenen meer omzet.

Ivo Postma

Functieomschrijving

Contact

Meer loyale klanten realiseren (en dus meer omzet)?

We komen graag langs voor een kennismaking!

Bel ons op 0348 45 76 66

Mail Ivo Postma via Ivo.postma@inergy.nl





Bekijk al onze retail oplossingen