Weet wat jouw klanten doen en laat ze keer op keer terugkomen
Klanten komen wekelijks, soms dagelijks terug. Maar hoe goed ken jij ze eigenlijk? Door inzicht te krijgen in klantgedrag kan je jouw strategie gericht aanpassen en daarmee klantloyaliteit vergroten. Met onze oplossing maak je pas écht kennis met jouw klant.
Onze klanten:



Wij werken o.a. met:



Wat onze oplossing voor klantloyaliteit jou oplevert
- Inzicht in klantgedrag
- Beter strategie bepalen
- Groei van omzet
“Door toepassingen van analytics kan Detail Result de prestaties van de verschillende winkels beter vergelijken en het effect van innovaties beter meten.”

Detail Result Groep
Bart Oprel, CFO Detail Result Groep
“Wij hebben al veel geleerd en zijn verrast door alle mogelijke toepassingen. Mijn tip: Thing big, start small.”

Detail Result Groep
Bart Oprel, CFO Detail Result Groep
Wat jij van ons kan verwachten
01. Inzicht in klantgedrag
Onze oplossing analyseert aankopen (kassabonnen), maar ook het pinpasgebruik van klanten. Daarmee achterhaal je hoe vaak klanten bij jou een aankoop doen, wat die klanten besteden en wanneer klanten voor het laatst een aankoop bij je deden. Met die informatie kan je klanten een loyaliteitsscore toekennen, om vervolgens eenvoudig de volgende stap te maken: strategie bepalen.
02. Beter strategie bepalen
Jij weet het aantal klanten dat loyaal is aan jouw filiaal. Jij weet ook hoeveel klanten minder loyaal zijn. Dat betekent dat je gerichter kan sturen op het vergaren van meer loyale klanten, bijvoorbeeld door meer promotieacties of door een loyaliteitsprogramma te starten. Door klantdata te koppelen aan sociografische gegevens uit de regio, ben in staat om ingrijpendere aanpassingen te doen afgestemd op de doelgroep van het filiaal. Bijvoorbeeld door meer producten aan te bieden die passen in een gezonde levensstijl.
03. Groei van omzet
Doordat je dankzij de oplossing zicht hebt op het gedrag van jouw klanten kan je gerichter handelen om het aantal loyale klanten te vergroten en de klanttevredenheid op te schroeven. En iedere retailer weet: meer loyale en tevreden klanten betekenen meer omzet.
JanKees Lampe
Mede-eigenaar en CMO
Contact
Meer loyale klanten realiseren (en dus meer omzet)? We komen graag langs voor een kennismaking!
Bel ons op 0348 45 76 66
Mail JanKees Lampe via jankees.lampe@inergy.nl