
Het verhaal van
Yvonne Pleizier
Als Officemanager probeer ik zo veel mogelijk mijn collega’s te ontzorgen en er voor hen te zijn. Geen dag is hetzelfde. Dat maakt deze baan voor mij erg afwisselend en leuk.
Yvonne Pleizier – Officemanager
Sinds januari 2018 ben ik werkzaam bij Inergy als Officemanager. Als Officemanager probeer ik zo veel mogelijk mijn collega’s te ontzorgen en er voor hen te zijn. Geen dag is hetzelfde. Dat maakt deze baan voor mij erg afwisselend en leuk.
De afgelopen twee jaar heeft Inergy een aantal grote veranderingen doorgemaakt. Toen ik begon waren we niet lang daarvoor samengegaan met LIAS Software. Het vergt voor een organisatie natuurlijk wel wat om alles in goede banen te leiden. Ik ben blij dat ook ik daar mijn steentje aan heb kunnen bijdragen. Daarnaast waren de verhuizing naar ons nieuwe pand in Woerden en natuurlijk de switch van (beperkt) op kantoor werken naar thuiswerken in verband met COVID-19 behoorlijk ingrijpende, maar voor mijn rol interessante, veranderingen.

“Geen dag is hetzelfde. Dat maakt deze baan voor mij erg afwisselend en leuk.”
Yvonne Pleizier – Officemanager
Als de dag start weet ik nooit wat me precies te wachten staat. De ene collega vraagt me een afspraak in te plannen, de ander vraagt of ik iemand een kaartje wil sturen en weer iemand anders vraagt of ik wat gegevens kan verwerken. Tussendoor sta ik klanten of andere mensen die een vraag hebben te woord aan de telefoon. Toen we nog op kantoor zaten, hoorde daar natuurlijk ook het verwelkomen van gasten of nieuwe collega’s bij. Kortom: een hoop interactie met collega’s en juist dat maakt het werk voor mij zo leuk. De uren vliegen voorbij!
Elke maand maak ik een programma voor de onboarding van de nieuwe collega’s die starten. Zij ontmoeten in drie dagen veel collega’s die van alles vertellen over hun functie, afdeling en geschiedenis bij Inergy. Zo krijgen onze nieuwe collega’s inzicht in hoe het er bij ons aan toe gaat.”