Het verhaal van

Michael Oudshoorn

“Het zorgen voor een algehele tevredenheid van klanten is mijn missie”

In 2019 heb ik de overstap gemaakt van een grote onderneming naar Inergy. Onder andere vanwege de fijne bedrijfscultuur waar ik al vanaf dag één mee kennismaakte. Inergy is een fijne groep van professionals die zeer behulpzaam zijn. Hard werken wordt afgewisseld met een gezonde dosis humor en collegialiteit.

Binnen Inergy ben ik verantwoordelijk voor de verkoop van het product LIAS aan een breed portfolio van klanten binnen de overheidssector. LIAS heeft inmiddels een groot aantal klanten in Nederland en voor een gedeelte daarvan ben ik verantwoordelijk voor het commerciële proces. Pre-corona betekende dit dat ik ook veel bij klanten op bezoek ging om na te gaan hoe zij LIAS inzetten binnen de organisatie en op welke vlakken dit kan verbeteren. Tevens gingen we in deze gesprekken in op nieuwe modules die we ontwikkelen, maar ook op de visie van Inergy en bijvoorbeeld trends in de markt.

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om een afspraak fysiek op locatie te doen. Gelukkig kan vrijwel alles tegenwoordig digitaal plaatsvinden. Naast het bezoeken van klanten en het centrale contactpersoon zijn zorg ik ook voor de contractuele afhandeling van de licentieovereenkomst tot en met de inzet van consultants bij klanten. Het zorgen voor een algehele tevredenheid van klanten is mijn missie en hier komt veel bij kijken. Het onderhouden van relaties is dan ook een belangrijk onderdeel van mijn werk dat ik met veel plezier doe.

Marlies Vernhout

Zie jij jezelf al bij ons werken?

Stuur ons dan een bericht via onderstaande button of neem voor meer informatie contact op met Marlies Vernhout.

Bel ons op 0348 45 76 66

Mail Marlies Vernhout via marlies.vernhout@inergy.nl