Het verhaal van

Jeroen Stolk

“Hoe beter wij ons werk doen, hoe transparanter organisaties in de publieke sector kunnen zijn over hun financiële huishouding.”

Alles draait om die ‘klik’. Een goede relatie met een klant gaat niet alleen om uitstekend werk leveren, op persoonlijk vlak moet het ook kloppen. Klanten moeten het fijn vinden als ik langskom om even te sparren of de laatste ontwikkelingen door te nemen. Dat gevoel probeer ik bij elke klant op te roepen.

Met onze software LIAS Enterprise vereenvoudigen wij de planning & control cyclus van onze klanten en verbinden wij mensen en processen. Zo maken wij het sturen en bijsturen van hun organisatie weer simpel. Daar overleg ik regelmatig over met klanten zoals de gemeenten Amsterdam, Utrecht en Rotterdam. Want hoe meer zicht zij hebben op hun financiën en hoe sneller ze daarover kunnen rapporteren, hoe efficiënter ze met gemeenschapsgeld om kunnen gaan. Na ieder klantoverleg zit ik altijd boordevol nieuwe ideeën.

Gelukkig staat iedereen bij Inergy open voor nieuwe inzichten. Dus als ik terugkom van een klantoverleg haak ik vaak meteen collega’s aan om te kijken wat mogelijk is. Dan merk ik direct hoeveel kunde en passie er in Inergy schuilt. We gaan er met z’n allen voor, zodat de klant prestaties kan verbeteren.

Naast Key Accountmanager ben ik natuurlijk ook gewoon een burger. Ik vind het dan ook belangrijk dat ik weet en begrijp waar mijn belastinggeld voor wordt gebruikt. Daarom vind ik het extra bijzonder dat we de publieke sector ondersteunen met onze software. Naast dat ik mijn werk hartstikke interessant vind, heb ik zo ook het gevoel dat ik meer maatschappelijk betrokken ben. De ideale combinatie, wat mij betreft!

 

Lisette van Cortenberghe

Corporate Recruiter

Zie jij jezelf al als key accountmanager bij ons werken?

Stuur ons dan een bericht via onderstaande button of neem voor meer informatie contact op met Fleur de Beer.

Bel ons op 0348 45 76 66

Mail Lisette van Cortenberghe via lisette.van.cortenberghe@inergy.nl