Het verhaal van

Alwin Kohlbrugge

“We helpen klanten om beter hun werk te doen, zodat ze meer tijd overhouden om hun adviesrol optimaal te kunnen vervullen.”

Samen met mijn collega’s help ik gemeenten, provincies en waterschappen om meer in control te zijn. Als consultant ondersteun ik onze klanten om LIAS Enterprise optimaal te gebruiken. Zo kunnen ze eenvoudig zelf planning & control producten maken en inzicht krijgen in hun financiële huishouding.

In de verhalen van klanten herken ik veel van mijn eigen ervaringen toen ik nog financieel adviseur was. Ik maakte financiële rapportages handmatig in Excel en Word, wat foutgevoelig werk was. Helemaal als op het laatste moment nog aanpassingen nodig waren. Die ervaringen neem ik mee in mijn gesprekken met klanten. Met LIAS automatiseren we dit proces, zodat klanten meer tijd overhouden voor analyses van cijfers in plaats van het maken van overzichten. En als klanten na een aantal dagen training meteen al de meerwaarde van onze software opmerken, geeft me dat veel energie.

Vaak mislukken IT-projecten bij overheden, omdat ze te ingewikkeld zijn en daardoor te veel tijd in beslag nemen. Het is mooi om te merken dat projecten bij onze klanten snel zijn gerealiseerd. De implementatie van LIAS duurt gemiddeld twee maanden. Daarna kunnen ze in snel tempo grote stappen zetten en dat is vrij uniek.

Ik zeg regelmatig: ‘De klant heeft altijd voorrang’. Dat zegt iets over onze werkwijze. We doen er alles aan om een klant te helpen. We werken pragmatisch en daarbij staat het resultaat voorop. Ik merk dat klanten dat waarderen en vertellen, want inmiddels komen nieuwe klanten via hun netwerk uit zichzelf al naar ons toe.

Fleur de Beer

Corporate Recruiter

Zie jij jezelf al werken als Consultant?

Stuur ons dan een bericht via onderstaande button of neem voor meer informatie contact op met Fleur de Beer.

Bel ons op 0348 45 76 66

Mail Fleur de Beer via fleur.de.beer@inergy.nl