Snel naar content

Even voorstellen: de Support Engineers van de Servicedesk

Bij de Servicedesk van Inergy bieden we ondersteuning voor onze volledige LIAS suite. Onze Support Engineers hebben dagelijks contact met klanten die uiteenlopende vragen stellen over onze producten en diensten.

Wekelijks is er overleg met de Product Owners van onze oplossingen. Dit stelt ons in staat om klantwensen en bevindingen direct te vertalen naar verbeteringen in onze producten. Daarnaast werken we nauw samen met onze consultants om zo onze klanten een soepel en efficiënt proces te bieden.

Klanten kunnen ons bereiken via telefoon (0800-2132), e-mail (lias-servicedesk@inergy.nl) of het TOPdesk-systeem. Met TOPdesk kunnen meldingen efficiënt gelogd en gedeeld worden, waardoor iedere collega met toegang binnen de klantorganisatie of bij LIAS op de hoogte is en de melding indien nodig kan oppakken.

Maak kennis met ons team

Mounir Somaï

Eerstelijns support via de telefoon, ondersteuning voor LIAS Enterprise, LIAS ISMS, LIAS contant, LIAS InControl en dataplatformen. Is sinds 1,5 jaar werkzaam bij Inergy


Laurens Hoftijzer

Ondersteuning voor LIAS Enterprise, LIAS ISMS, LIAS Content, LIAS InControl, dataplatformen en technische installaties. Is sinds 6 jaar werkzaam bij Inergy.


René Marcusse

Manager service en support voor LIAS en het Online Team (LIAS Enterprise en webpublicaties). Is sinds 8 jaar werkzaam bij Inergy.


Met ons team van ervaren professionals zorgen wij ervoor dat onze klanten altijd de beste mogelijke ondersteuning krijgen.


Heb je vragen voor de Support Engineers van de Servicedesk?

Ben je nieuwsgierig wat wij voor jou organisatie kunnen betekenen neem dan snel contact met ons op. Eén van onze specialisten neemt binnen één werkdag contact met je op.

Blijf op de hoogte

De auteur

Inergy
Inergy

Wij eten, drinken en ademen data – en wat je ermee kan doen. Dat delen we graag met jou. Meer weten over Inergy? Neem contact met ons op via 0348 45 76 66 of info@inergy.nl.

Meer berichten

Alle berichten

Waarom zijn veel bedrijven kwetsbaar door gebrekkige informatiebeveiliging?

Waarom zijn veel bedrijven kwetsbaar door gebrekkige informatiebeveiliging?

In onze steeds verder digitaliserende wereld is informatiebeveiliging cruciaal voor het succes van bedrijven. Toch blijven vooral kleine en middelgrote ondernemingen (MKB) achter als het gaat om de implementatie van adequate beveiligingsmaatregelen.

Lees verder

Een dag uit het leven van Krystle Villaflor, Cloud & DevOps Engineer bij Inergy

Een dag uit het leven van Krystle Villaflor, Cloud & DevOps Engineer bij Inergy

Als Cloud & DevOps Engineer bij Inergy maak ik deel uit van een team van meer dan 170 collega’s. In mijn rol zorg ik ervoor dat onze infrastructuur soepel draait en dat klanten kunnen vertrouwen op stabiele, veilige en efficiënte cloudomgevingen door middel van geautomatiseerde processen en continue optimalisatie.

Lees verder

Toegankelijkheid is geen luxe, maar een basisvoorwaarde voor inclusiviteit

Toegankelijkheid is geen luxe, maar een basisvoorwaarde voor inclusiviteit

In een samenleving waarin de overheid er voor iedereen is, ligt er een duidelijk verantwoordelijkheid bij diezelfde overheid om toegankelijk te zijn voor al haar burgers. Dit betekent niet alleen fysiek toegankelijke gebouwen, maar ook toegankelijke digitale documentatie. Of je nu een beleidsdocument, een begroting, of een ander P&C-publicatie schrijft, het is cruciaal dat deze documenten voor iedereen te begrijpen en te gebruiken zijn - ongeacht eventuele beperkingen.

Lees verder