Snel naar content
Thessa de Bree

Een dag uit het leven van Thessa de Bree, Content Marketeer en Vormgever bij Inergy

Bij Inergy werken meer dan 170 getalenteerde collega’s die allemaal hun eigen unieke werkdagen hebben. Vandaag nemen we een kijkje in het leven van Thessa de Bree, Content Marketeer en Vormgever bij Inergy. Thessa is verantwoordelijk voor het creëren van content op onze social mediakanalen en de nieuwsbrieven. Daarnaast houdt ze zich bezig met het vormgeven van verschillende communicatie uitingen zoals video’s, afbeeldingen, posters en whitepapers. Laten we eens zien hoe haar dynamische werkdag eruitziet!

08:00: Mijn wekker gaat. Ik stap uit bed en maak me klaar voor de dag. ’s Ochtends doe ik alles zo efficiënt mogelijk aangezien ik niet zo’n ochtendmens ben.

08:30: Ik pak mijn spullen. Het is mooi weer dus ik kan lekker vanuit mijn woonplaats Linschoten op de fiets naar kantoor met een muziekje op.

08:45: Ik zit vaak in de kamer gezellig bij mijn andere marketing- en salescollega’s. Ik open mijn laptop, lees mijn mail, bekijk de interne blog en check onze social mediakalender om te kijken wat ik op LinkedIn ga plaatsen.

09:15: Ik ga aan de slag met het vormgeven van de whitepaper “Het ISMS maakt ENSIA-audit gemakkelijker voor jou”. De tekst is geschreven door onze copywriter na input van mijn collega’s die expert zijn op dit onderwerp. Ik zorg ervoor dat het een mooi vormgegeven Inergy document wordt, dat door onze klanten kosteloos gedownload kan worden.

11:00: Vandaag is het webinar ‘Demo LIAS ISMS’. Deze wordt gegeven door mijn collega’s Jeroen en Laurens. Ik monitor het webinar om te kijken of onze collega’s tussentijds ergens hulp bij nodig hebben en houd de chat in de gaten voor het geval er vragen zijn waar ik direct bij kan helpen. Ik vind onze webinars erg interessant. En leer elke keer weer meer over onze producten waar onze klanten dagelijks mee werken.

12:00: Tijd voor de lunch! Op kantoor wordt de lunch altijd goed verzorgd en heb je ruime keuze. Ik kies vandaag voor een broodje met kaas, tomaat en komkommer. Ik ga aan tafel zitten bij collega’s die ik nog niet zo goed ken. Dat maakt de lunch ook zo leuk. Je spreekt andere collega’s waardoor je gevarieerde verhalen hoort en je collega’s beter leert kennen.

12:30: Voor de lunch hebben we het webinar ‘Demo LIAS ISMS’ gegeven. Na het webinar sturen we naar de aanwezige klanten een mail met daarin een link naar het opgenomen webinar. Dit doen we zodat de klanten op een rustig moment het nog eens terug kunnen kijken. Ik zorg er altijd voor dat de video van het webinar wordt bewerkt en op Youtube wordt gezet. Daarna maak ik de mail en verstuur deze naar de deelnemers.

14:30: Ik heb nog een halfuur voordat het volgende overleg begint. Dit gebruik ik om te kijken of Haiilo gevuld is met content. Haiilo is een communicatieplatform (met een duur woord employeradvocacytool) waar wij elke maandag en donderdag social mediaberichten inzetten, zodat onze collega’s deze makkelijk kunnen delen. Dit werkt erg goed. Hierdoor hebben onze berichten een groot bereik op bijvoorbeeld LinkedIn.

15:00: We hebben arbeidsmarktcommunicatie overleg samen met onze recruiters en HR. Tijdens dit overleg praten we over de nieuwe referral actie die we gaan uitrollen voor onze collega’s. Hoe we meer aandacht kunnen krijgen voor de vacature privacy consultant op social media en over het herschrijven van een vacaturetekst.

15:30: Na het overleg start ik met het vormgeven van deze nieuwe referral actie. We sturen al onze collega’s een kaartje met uitleg over de nieuwe actie. Ik ga aan de slag met het vormgeven van de kaart en het bedenken van de tekst. Dat vind ik altijd leuk omdat ik dan lekker creatief bezig kan zijn.

17:30: Ik klap mijn laptop dicht. Mijn werkdag zit erop. Binnen een kwartiertje fietsen ben ik thuis waar het eten al klaar staat. Vandaag eten we Roti.

19:45: Ik spring weer op de fiets naar de brandweerkazerne in Woerden. Er is een bijeenkomt van de Woerdense VakantieWeek waar ik als vrijwilliger in de commissie marketing en communicatie zit.

20:00: We hebben vanavond een bijeenkomst met ongeveer 150 vrijwilligers. Tijdens deze bijeenkomst worden de laatste actiepunten besproken zoals de marketingactiviteiten, beveiliging en huisregels. Een bijeenkomst van de Woerdense VakantieWeek is altijd erg gezellig omdat je weer ‘collega’vrijwilligers tegenkomt waar ik even mee kan bijkletsen.

23:00: Na een informatieve avond en een gezellige borrel is het tijd om weer naar huis te gaan. De dag zit erop en het is tijd om heerlijk te gaan slapen.

Werken bij Inergy

Wil je ook werken bij Inergy?

Impact maken is wat ons dagelijks inspireert om voor zowel onze medewerkers als onze klanten tot het uiterste gaan. We improve performance. Bekijk onze openstaande vacatures.

Bekijk onze openstaande vacatures

 

  

Blijf op de hoogte

De auteur

Inergy
Inergy

Wij eten, drinken en ademen data – en wat je ermee kan doen. Dat delen we graag met jou. Meer weten over Inergy? Neem contact met ons op via 0348 45 76 66 of info@inergy.nl.

Meer berichten

Alle berichten

Effectief begroten bij de lokale overheid: Focus op programma’s én teams

Effectief begroten bij de lokale overheid: Focus op programma’s én teams

Als lokale overheid sta je voor een constante uitdaging bij het beheren van je budgetten. Door te sturen op team- en afdelingsniveau anticipeer je beter op uitdagingen. Dit geeft een breder inzicht in de prestaties van jouw gemeente en het zorgt ervoor dat je jouw programmadoelen realistischer en effectiever behaald.

Lees verder

Hoe transformeert data de machine-industrie met supply chain-optimalisatie?

Hoe transformeert data de machine-industrie met supply chain-optimalisatie?

In de machine-industrie, waar efficiëntie en precisie cruciaal zijn, maakt een goed geoptimaliseerde supply chain het verschil tussen winstgevendheid en stilstand. Supply chai-optimalisatie gaat niet alleen over het stroomlijnen van processen, maar ook over het verminderen van kosten, verbeteren van levertijden, en verhogen van de flexibiliteit.

Lees verder

Hoe data inzetten helpt bij het verhogen van klanttevredenheid in de machine-industrie

Hoe data inzetten helpt bij het verhogen van klanttevredenheid in de machine-industrie

Dataplatforms spelen een essentiële rol in het verhogen van klanttevredenheid door jou in staat te stellen meer gepersonaliseerde, efficiënte en proactieve klankinteracties te bieden.

Lees verder