Bij de Servicedesk van Inergy bieden we ondersteuning voor onze volledige LIAS suite. Onze Support Engineers hebben dagelijks contact met klanten die uiteenlopende vragen stellen over onze producten en diensten.
Wekelijks is er overleg met de Product Owners van onze oplossingen. Dit stelt ons in staat om klantwensen en bevindingen direct te vertalen naar verbeteringen in onze producten. Daarnaast werken we nauw samen met onze consultants om zo onze klanten een soepel en efficiënt proces te bieden.
Klanten kunnen ons bereiken via telefoon (0800-2132), e-mail (lias-servicedesk@inergy.nl) of het TOPdesk-systeem. Met TOPdesk kunnen meldingen efficiënt gelogd en gedeeld worden, waardoor iedere collega met toegang binnen de klantorganisatie of bij LIAS op de hoogte is en de melding indien nodig kan oppakken.
Maak kennis met ons team
Mounir Somaï
Eerstelijns support via de telefoon, ondersteuning voor LIAS Enterprise, LIAS ISMS, LIAS contant, LIAS InControl en dataplatformen. Is sinds 1,5 jaar werkzaam bij Inergy
Laurens Hoftijzer
Ondersteuning voor LIAS Enterprise, LIAS ISMS, LIAS Content, LIAS InControl, dataplatformen en technische installaties. Is sinds 6 jaar werkzaam bij Inergy.
René Marcusse
Manager service en support voor LIAS en het Online Team (LIAS Enterprise en webpublicaties). Is sinds 8 jaar werkzaam bij Inergy.
Met ons team van ervaren professionals zorgen wij ervoor dat onze klanten altijd de beste mogelijke ondersteuning krijgen.
Heb je vragen voor de Support Engineers van de Servicedesk?
Ben je nieuwsgierig wat wij voor jou organisatie kunnen betekenen neem dan snel contact met ons op. Eén van onze specialisten neemt binnen één werkdag contact met je op.