Snel naar content
vrouw met zonnenbril heeft veel tasjes vast

De ideale ontvangstbeleving: begin vandaag en profiteer morgen

Collega Richard Kooijman heeft vorig jaar meegedaan in de werkgroep Delivery & Service van Shopping Tomorrow. Een initiatief van thuiswinkel.org.
Resultaat is een mooie Bluepaper! De trekker en auteur hiervan was Martijn Moerkerk in samenwerking met PostNL, BCC, Halfweg, Shopping Today, B.Amsterdam en Landgoed De Zonheuvel Doorn.

Conclusies

  • Er is niet één perfecte ontvangstbeleving waar een webwinkelier op in kan spelen. Elke individuele koper doorloopt voor verschillende en gelijke producten een andere journey.
  • Het concept ATU – Actual Time of Use
  • Datadeling door een digitale datakluis geeft handvatten om in te spelen op de ideale ontvangstbeleving en het concept ATU

Ook interesse? Vraag dan hieronder aan!

 

Blijf op de hoogte

De auteur

Inergy
Inergy

Wij eten, drinken en ademen data – en wat je ermee kan doen. Dat delen we graag met jou. Meer weten over Inergy? Neem contact met ons op via 0348 45 76 66 of info@inergy.nl.

Meer nieuws

Alle nieuws

Inergy steunt de Voedselbank

Inergy steunt de Voedselbank

Traditiegetrouw stuurt Inergy geen kerstkaarten en -pakketten naar klanten en relaties in de decembermaand. In plaats daarvan steunen we een...

Lees verder

Terugblik op het Data & Analytics Event 2022

Terugblik op het Data & Analytics Event 2022

Donderdag 17 november vond, speciaal voor onze klanten, het Data & Analytics Event plaats op ons kantoor in Woerden. We...

Lees verder

SqlDBM en Inergy kondigen samenwerking aan

SqlDBM en Inergy kondigen samenwerking aan

Inergy gaat samenwerken met SqlDBM als Silver Partner, met een focus op digitale exposure en cloudadoptiestrategie. Hiermee worden klanten ondersteund door...

Lees verder