Snel naar content
3 collegas zitten te overleggen in een vergaderruimte

Een dag uit het leven van Sjoerd Hoes, schakel tussen klant en Inergy

Hij zorgt voor de verbinding tussen klanten en Inergy. En andersom. Als Service Level Manager draait de werkdag van Sjoerd Hoes om het waarborgen van de kwaliteit van de dienstverlening van Inergy. Hoe ziet een dag uit zijn leven er dan uit? Sjoerd vertelt het zelf.

6.30 uur
Pfoe, het is koud vanochtend, dus een warme douche doet me goed. Daarna maak ik ontbijt voor mijn kinderen en eet ik zelf ook nog wat.

7.30 uur
Het perfecte begin van de dag: twintig minuten wandelen met mijn hond. Even aan niets denken, voordat mijn drukke dag begint.

8.00 uur
Ik rijd naar mijn werk. Ondertussen bel ik met de servicedesk om te vragen of er vannacht nog bijzonderheden zijn geweest rondom de data-omgevingen van onze klanten. Zo ben ik goed voorbereid, mocht een klant bellen.

8.30 uur
Bij Inergy pak ik eerst een kop koffie. Dan neem ik mijn mails door: vragen van klanten, overzichten en doorlooptijden van alle processen. Het zijn er meestal wel wat!

9.00 uur
Tijd voor de eerste vergadering. Met twee collega’s bespreek ik de stand van zaken rondom een klant van ons, een grote hypotheekverstrekker. Wat speelt er? Welke incidenten vonden er de afgelopen periode plaats? En welke taken staan op de planning? Het is belangrijk dat ik precies weet wat er speelt, zodat ik – indien nodig – actie kan ondernemen.

10.00 uur
Ik ga aan de slag met mijn administratie: het afhandelen en goedkeuren van uren van onze consultants. Ook loop ik alle contracten af om te bepalen of aanstaande opdrachten nog binnen contracten vallen.

11.00 uur
Vanmiddag heb ik een maandelijks evaluatiegesprek bij een klant, dus nu bereid ik dat voor. Met een kopje koffie neem ik de rapportages door die naar de klant zijn gestuurd. Vervolgens vraag ik bij de servicedesk of er nog bijzonderheden zijn die ik moet vragen of bespreken.

12.00 uur
Lunchtijd! Gezellig even met collega’s praten over iets anders dan werk, dit keer over onze sportzondagen. Gisteren speelde ik een spannende waterpolowedstrijd, inclusief de nodige ‘onderwater-elleboogjes’. We wonnen nipt met 8-7.

12.30 uur
Op naar de klant. In de auto belt een collega om te sparren: hij heeft een nieuwe klus en vraagt welke consultant hij het beste kan inzetten.

13.15 uur
Het is een maand geleden dat ik bij deze klant op bezoek ben geweest. We praten over hoe het is gegaan, over de incidenten en hoe die zijn opgelost. Maar misschien wel het belangrijkste: hoe heeft de klant de samenwerking met Inergy ervaren de afgelopen tijd? Wat gaat goed en wat kan beter? Gelukkig was deze klant zeer tevreden. Goed nieuws voor mijn collega’s bij de servicedesk!

15.00 uur
Terug op kantoor schrijf ik een gespreksverslag. Zo leg ik vast wat ik met de klant heb besproken en kan ik actiepunten uitzetten. Als ik het af heb, stuur ik het naar mijn contactpersoon bij de klant.

15.30 uur
Inmiddels is mijn mailbox alweer volgelopen. Even wat mails wegwerken, zodat ik weer overzicht heb.

16.00 uur
Mijn nieuwe collega, Robbert, neemt wat klanten van me over, zodat we onze dienstverlening en klantaandacht kunnen blijven garanderen. Ik maak hem wegwijs bij Inergy, dus nu praten we een uurtje bij.

17.00 uur
Nadat ik mijn laatste administratietaken afrond, belt een van mijn collega’s die momenteel bij een klant op een opdracht zit. De klant wil graag opschalen om de lopende opdracht eerder af te ronden. Ik beloof dit morgen te bespreken met de andere Delivery Managers binnen Inergy en daarna terug te koppelen wat er mogelijk is.

17.30 uur
Ik stap in de auto. Mijn werkdag zit erop. Bijna dan…Ik bel nog even met de teamleider van de servicedesk om te vragen hoe de dag is verlopen.

18.00 uur
Eenmaal thuis schuif ik meteen aan bij het avondeten, wat een luxe. Mijn vrouw heeft heerlijk gekookt. Maar we moeten opschieten, want de kinderen moeten naar de waterpolotraining. En ik ben de trainer!

Blijf op de hoogte

De auteur

Inergy
Inergy

Wij eten, drinken en ademen data – en wat je ermee kan doen. Dat delen we graag met jou. Meer weten over Inergy? Neem contact met ons op via 0348 45 76 66 of info@inergy.nl.

Meer berichten

Alle berichten

Een dag uit het leven van Krystle Villaflor, Cloud & DevOps Engineer bij Inergy

Een dag uit het leven van Krystle Villaflor, Cloud & DevOps Engineer bij Inergy

Als Cloud & DevOps Engineer bij Inergy maak ik deel uit van een team van meer dan 170 collega’s. In mijn rol zorg ik ervoor dat onze infrastructuur soepel draait en dat klanten kunnen vertrouwen op stabiele, veilige en efficiënte cloudomgevingen door middel van geautomatiseerde processen en continue optimalisatie.

Lees verder

Toegankelijkheid is geen luxe, maar een basisvoorwaarde voor inclusiviteit

Toegankelijkheid is geen luxe, maar een basisvoorwaarde voor inclusiviteit

In een samenleving waarin de overheid er voor iedereen is, ligt er een duidelijk verantwoordelijkheid bij diezelfde overheid om toegankelijk te zijn voor al haar burgers. Dit betekent niet alleen fysiek toegankelijke gebouwen, maar ook toegankelijke digitale documentatie. Of je nu een beleidsdocument, een begroting, of een ander P&C-publicatie schrijft, het is cruciaal dat deze documenten voor iedereen te begrijpen en te gebruiken zijn - ongeacht eventuele beperkingen.

Lees verder

Leonard vertelt over de nieuwe LIAS Risico-applicatie

Leonard vertelt over de nieuwe LIAS Risico-applicatie

Heb je ooit gewenst dat je publicaties consistenter en professioneler waren, zonder urenlang te moeten sleutelen aan elke zin? Met de LIAS Tekstassistent wordt dit realiteit. Laten we je meenemen in de praktische toepassingen die jouw werk als schrijver aanzienlijk eenvoudiger maken.

Lees verder