De logistieke sector ondergaat ingrijpende veranderingen. De economische omstandigheden dwingen logistiek dienstverleners om hun rendement te verhogen. Bovendien worden klanten – zakelijk en particulier – steeds kritischer. Ze willen dat hun orders zo snel en goedkoop mogelijk worden geleverd, op de plek en het tijdstip van hun keuze. Geen gemakkelijke opgave voor logistiek dienstverleners en transportbedrijven, want het landschap wordt alleen maar concurrerender en complexer.
Ontdek hoe je data optimaal inzet
Ben je benieuwd met welke interne en externe data je logistieke organisatie de bedrijfsvoering kan verbeteren? En wil je weten hoe je nieuwe commerciële kansen benut? Een data discovery geeft het antwoord. Bij een data discovery leer je open en vanuit businessthema’s te kijken naar je eigen data en ontdek je welke inzichten daarin verborgen liggen.
Deze whitepaper geeft alvast een uitgebreide en onderbouwde eerste aanzet. Bovendien bevat dit paper een aantal handige praktijkvoorbeelden, zodat je een duidelijk beeld krijgt van de toepassingen van data per segment (B2C en B2B logistiek).
In deze whitepaper ontdek je onder andere:
- Hoe je reeds beschikbare interne en externe data eenvoudig inzet.
- Hoe je de afleverkans vergroot, tijdvensters verkleint, verwachtingen managet, prestaties van onderaannemers meet en ontvangers proactief adviseert.
- Hoe je de bedrijfsvoering duurzaam verbetert door de vraag te voorspellen, commerciële kansen identificeert en processeren analyseert en optimaliseert.
- Hoe je bottlenecks identificeert, orderpickprocessen versnelt, storingen voorspelt en wachttijden verkort.
Download de gratis whitepaper en maak direct een start met het optimaliseren van je bedrijfsvoering.