Snel naar content

Dynamic Pricing

In 5 stappen naar een beter prijsbeleid

Met Dynamic Pricing bepaal je volledig automatisch de prijzen van jouw artikelen op basis van prijsveranderingen bij concurrenten. Dat levert jou een consistent prijsbeleid op, meer tijd, minder kosten en een hogere marge. Het imago en het succes van producten en diensten hangt af van de kwaliteit, de marketing en natuurlijk de prijs. Retailers en leveranciers kunnen dankzij dynamic pricing hun prijzen automatisch sneller en consistenter aanpassen op basis van interne en externe data.

In deze whitepaper lees je alles over:

  • Hoe dynamic pricing zorgt hogere marges;
  • Waarom prijsmanagement zo belangrijk is voor retailers én leveranciers;
  • Hoe je in 5 stappen komt tot een beter prijsbeleid.

Meer whitepapers

Alle whitepapers

Data in de sector personenvervoer

28 juni 2022

Data in de sector personenvervoer

In deze whitepaper gaan we in op trends en ontwikkelingen in personenvervoer en kijken we naar de rol van data...

Lees verder

Data in de voedselindustrie

8 december 2021

Data in de voedselindustrie

Als organisatie in de voedingsmiddelenindustrie beschik je over enorm veel data. Je wil continu beschikken over de juiste data. Inzichten...

Lees verder

Data Discovery Analytics

1 september 2021

Data Discovery Analytics

Neem betere en meer op feiten gebaseerde beslissingen met betrouwbare data analytics. Big data is voor veel organisaties het onderwerp...

Lees verder